tisdag 6 januari 2009

Verkligen

Igår var det en vanlig måndag kväll kan tyckas, vissa satt säkert hemma och åt godis andra sprang runt på stan med lite dricka och dansade härligt på dansgolven. Jag däremot gjorde inget av dem. Med varm choklad, varma vantar, choklad muffins och pussar blir kvällarna mycket finare. Indie-prinsen drog ut mig sent igår ner till havet, så där satt vi, åt och sörplade varm cholkad och tittade på månen.





Sedan frös vi och gick hem. Men det var vackert och jag tror det skulle passa fint i en sånn där saga fylld med vackra ord.
Puss!
Sofia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack:) Eller hur, jag är hur opepp på skola som helst.. usch och fy. Men vårterminen går snabbt och hepp snepp så är det student! wiho!

Och du, de där chokladmuffinsen ser för smaskiga ut!

Anonym sa...

oh vad fint. kärlek är vackert! åh.

Anonym sa...

Svar: åh, tack så jättemycket :*


jag vill också ha en indieprins! orättvist!

Anonym sa...

bra idé! NU när det har kommit snö och allt här :D thihi!
Ha en bra dag! :)

Anonym sa...

Jaa ett av mina är också att träna mer och mer seriöst än tidigare :P Men även att ta mitt körkort när jag får löner och att bli bättra på en massa saker, som att lyssna och skriva :)

Anonym sa...

det där låter ju bara för underbart. Du kan vara lycklig du!
jag kämpar på i min allt för vanliga vardag, utan havsutsikt eller prinsar, men vem vet- slutar jag leta kanske han dyker upp? Tills vidare är jag ändå ganska nöjd :)

Puss!