söndag 23 augusti 2009

Stockholm + Coldplay = fint!

Idag kom jag hem från Stockholm. Min resa såg ut så här:

Igår tog vi tåget till Stockholm och såg halva sverige genom fönstret

I stockholm var det fint väder och vid stadion köade tusentals människor

Vissa hade tydligen kommit på ett billigare(?) sätt att se konserten

Vi andra 33 000 var dock taggade på marken

Sedan sjöng Coldplay för oss, det var helt magiskt, jag rös i hela kroppen
Sedan fick vi gratis skivor, fin fint!

Efteråt spenderade vi natten på stockholms gator och torg och ett och annat McDonalds för att fylla på depåerna. Det var kallt ute men i stockholm hindrar inte det flickor från korta kjolar och höga klackar!

Jag var däremot klädd i leopard byxor och converse.
Klockan 9 imorse gick tåget hem, jag sov hela vägen och åt massa godis!

Puss!

6 kommentarer:

lauren sa...

jag = avensjuk. Känns som alla gick på coldplay utom jag):

Anonym sa...

snygga ben du hade :D sött med gråa leoben :D
min helg var helt okej, gjorde ej så mycket, men skönt det med, orkar ju ej härja länge :P

http://legoliv.blogg.se

Malin sa...

can i kill you, please?
JAG VILLE OCKSÅ SE COLDPLAY :( och inte blir det bättre av att nästintill alla (well, där överdrev jag liiite kanske) jag känner var på dom.

svar; åh, du är för fin, vet du det? dina kommentarer värmer otroligt mycket <3
och jag började faktiskt idag, med upprop och tjottahejti. jag var nervös som attan men det gick väl helt okej. trots att de andra i min klass redan gått ett år tillsammans så kändes det bra :)

irma sa...

du förstår inte hur avundsjuk jag är på en skala mellan 1-10. Hörde av mina bästa kompisar att det var en väldigt bra konsert. Håller du med?

Lilla Fröken sa...

Åh så roligt du måte ha haft! Jag var senast på konsert i juni. Men jag längtar redan till nästa (som jag ännu inte vet var det blir). Att gå på konsert är nåt av det bästa som finns.

Anonym sa...

åh vad underbart! jag blir alldeles glad för din skull. oh, och gratis skivor, hur kom det sej?

massa kramar.