söndag 22 augusti 2010

En kväll i malmö när allting går rätt

det finns några damer jag håller väldigt varmt om hjärtat och igår fick jag träffa nästan alla av dem. Vi började med konsert, Shout Out Louds, det var tårar och det var dans. Jag var lysrisk.


Sedan sprang jag bort till Babel för att träffa ytterligare några av mina vackra damer. Där gjorde vi allt som vi är sådär himla bra på som att dansa vilt, sjunga högt, hångla upp långhåriga pojkar mot en vägg och dricka öl.


På resan hem hade vi jenny som chaufför men bara för att man är nykter behöver man inte sitta still. Hon trixade lite i framsätet, no legs style, men sedan spelade radion på tok för bra musik för att sitta i en bil så vi stannade mitt i gatan för att dansa en sväng. Sedan åkte vi hem. Sådär vid fyra när jag stapplade in i min lägenhet slog mitt hjärta lite extra hårt och jag tänkte; vilka fina flickor jag känner, jag älskar dem så!

Inga kommentarer: