måndag 1 november 2010

En helg och så mycket dans

Min helg har varit så himla bra, på alla sätt och vis. Mest har det varit dans och sena nätter. Det känns därför bra att börja med fredag:
Jag gick till klubb3 och tacksittning fast jag mest tänkte gå hem och sova. Tillsist blev det massa dans och beundran av tatueringar på folk. Som min kassett som snart firar ett år. Jag sov tillsist fyra timmar, men det var det värt.


Lördag var ännu finare, då var det mat, dryck och fint sällskap. Alla som jobbat hårt fick mat och umgås på en fest i orientaliskt tema. Jag var en kvinnlig magdansös/aladin och jag fick gå med min lockiga fina vän Mia.





Vid fyra-halv fem somnade jag på olivers soffa på hallands fjärde våning. Då hade vi pratat om tjejer och killar och fördömt det mesta. Men i det stora hela var det finast på länge och förgylldes med brunch med hela gänget en härlig söndag middag när alla hellre ville sova.

Ikväll kommer bästa Anders hit, det är tur att han dyker upp allt som oftast så att jag måste städa ibland. Han är bra!

PUSS

2 kommentarer:

Malin; sa...

åh, din helg verkar onekligen ha varit jättefin (med dans och allt; kan ju inte bli annat än fint.. även om söndagen brukar bli mindre fin - är huvudet dumt får kroppen lida)

och du är väldigt jäkla snygg fialottadu, bara så att du vet.

svar; mustachen är köpt på bikbok så ta dig dit och KÖPKÖPKÖP vetja! finns ingen bättre pose än 'hålla-muschen-ovanför-munnen', love it. synd bara att det allt som oftast misslyckas & man (jag) ser ut som en vet-inte-riktigt-vad.

jag hade, precis som du, en lyckad helg. naturgodis på fredag & maskerad i sthlm på lördag (och söndagen kan man ju egentligen bara inte räkna med).
nu är det höstlov och jag älskar't!

hur mår du egentligen hörredu? jag hoppas verkligen att du kommer ihåg att vila också. för hur kul det än må vara att alltid vara på språng så håller det inte i längden, och det vet du. ibland lär man vila också, och bara kura ner sig i soffan med en varm kopp te och bara mysa.
puss på're!

kajsa sa...

Tatueringen!