fredag 19 november 2010

Skrivandets dedikation



Så här ser mitt liv ut just nu, jag bläddrar, antecknar, läser och skriver några rader. Lever på pepparkaksdeg och litervis med glögg. Uppsatsskrivande kräver dedikation och min levnadsstandard är definitivt nere på en nivå som gör mig till en mycket dedikerad skrivare. Så det är så här jag lever, från tidig morgon till sen eftermiddag, sedan går jag ut och dansar med vänner, sover några timmar och så börjar allting om!
Idag snöar det dessutom, tur att jag inte visste det innan, då hade jag inte gått upp ur sängen!

4 kommentarer:

Unknown sa...

tack finis! hjärtat mitt blir himla varmt. jag gillar din blogg!

Lonesome Mama sa...

Åh glögg nu blev ju jag grymt sugen!

Tina sa...

Fina glasögon!! Kramis

Anna sa...

det där skrivandet känner jag så väl igen. blev dock klar idag! FREEDOM!