onsdag 14 april 2010

The band

Idag ska jag iväg och repa som vanligt med bästa bandet någonsin, speciellt nu när solen skiner, då blir det lite spel och mycket öl i parken, men det är så musiklivet ska vara. Så här ser vi ut i alla fall, Logical Framework.

Trummis Filip och basist Henrik, mister röd och mister blå, ganska fint

pianist Sofia och gitarrist lilla jag Sofia, behöver jag ens säga mer

No comments needed

och sångare Emil, aka Markus Krunegård, helt fantastiskt.
Förstår ni nu varför jag tycker om dem?

4 kommentarer:

emilia sa...

fasen vad nice!! ni ser ut som riktiga rockstars hehe!

Malin sa...

sötaste fideli (och yes, ni ser ut som riktiga rockstars; tuffingar)


jag är sämst på att svara på dina kommentarer (på alla kommentarer överhuvudtaget) men jag blir lika glad för de', du är fin hjärtat, så otroligt fint och jag önskar jag kunde komma och pussa dig i nacken och få dig att förstå att du är värd att bli älskad, trots ärriga ben och rispat hjärta.

du glömmer inte bort att andas va? <3

emilia sa...

varsågod! det är du värd : D

sv: det är en kniv som går genom ett hjärta! älskar den!

roxanne sa...

Ooooh, vem är den där mörka mannen på sista fotot? Fy vad läcker :D


Tatueringen är på g, har bokat tid. Men kanske gör imorgon hos en vän, haha, eller nästa vecka. Tar det som det kommer typ ;)
Hur har du det gumman? Jag är så dålig på att blogga nu, särskilt på att svara på kommentarer :/