tisdag 13 april 2010

Today is just a downer

I think I'm going down with a depression..or maybe it's just a cold
Lyssnar på Scouting for Girls dagarna i ända och känner mig lite av den ensammaste flickan i världen. Folk sitter i parken när jag går förbi, de pussas, kramas och håller handen, jag går bara förbi med ett trasigt hjärta. Det gör ont!

mest önskar jag att någon bara kunde pussa mig i nacken på natten och berätta hur fin jag var.. det är antagligen för mycket begärt...
med ärr på benen och rispor i hjärtat, det sista någon behöver är någon som mig
men ändå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snick snack! Inte är du ensam! Tänk på skoj på lördag och håll ut, så gör jag..ser fram emot helgerna, håller tankarna på dem. Sen nästa månad kommer jag kanske sova hos dig en hel del eftersom du erbjöd så då kan u jag pussa dig i nacken om du ber snällt :D haha håll ut håll ut

emilia sa...

men fina du!! säg inte så.. du är så himla fin och det kommer att bli bra!