tisdag 28 september 2010

Step away

I'm flawed if I'm not free..

I'm so indifferent, till dig, till allt. Mitt hjärta har uppenbarligen slagit igen och vill inte att någon ska komma in. Jag tänker inte ens på den där fina pojken som brukar ha långa promenader med mig.. Det känns som om jag inte bryr mig längre, mitt hjärta har ställt sig i försvar och släpper inte en endaste uns av saknad, kärlek, eller längtan. Så om någon vill nå mig, mitt hjärta är av sten, för kärlek dödar. Så bråka inte med det, jag tänker inte bli sårad igen för att bli kär gör ont. Snälla, jag tror jag vill vara fri för jag orkar inte just nu. Jag kommer döda dig, för någon dödade mig.
Just don't fall
Recklessly, headlessly in love with me
Cause it's gonna be
All heartbreak
Blissfully painful and insanity


1 kommentar:

Jeanette sa...

Fint men jobbigt :/

<3