onsdag 8 september 2010

tårar och mystik



Den senaste dagarna har varit ganska trasiga, så jag har spenderat nätterna hos simon på andra sidan gatan, vi har druckit litervis med te och mest pratat om allt möjligt. Sedan har jag kommit hem klockan två och vaknat klockan sju. Jag sover alldeles för lite men gillar att vara en zombie just nu.
Ikväll ska jag leka med fint folk, vi ska äta, dricka vin och komma hem alldeles för sent, temat för kvällen är mask. Tidsbrist ledde till en enkel mask med en gigantisk fjäder.
Nu sticker jag och ser mystisk ut.

1 kommentar:

caroline sa...

Så tjusigt så tjusigt ändå, ibland är det allra enklaste det absolut finaste ju! Mindre roligt att det känns trasigt nu för tiden, kanske är det bara hösten som spökar? Isåfall har jag nog fått en släng av det jag med, för det känns som jag lider av kronisk opepp för tillfället, och det är inget man önskar ens sin värsta fiende! Vi får kanske mentalkrama varandra glada då?

Blodvärdena är det nog inget allvarligt med, har bara varit så ruskigt trött hela sommaren och så visade det sig finnas en förklaring iallafall. Ska knapra lite kosttillskott ett tag nu så får vi hoppas på bättring sen! Lund-visit försöker jag planera järnet med också, vore himla underbart! Hur ser veckor ut för dig? För med mitt nya jobb är det inte säkert jag kan komma iväg en hel helg, så det kanske blir några veckodagars visit istället.. Men jag ska kolla upp och let you know okej? Ser fram emot fikat så jag kan spricka!
Massvis med mentalkramar så du blir glad och hel snart igen!