fredag 10 september 2010

What a beautiful day


Jag älskar den här bilden för att jag ser ut som den lyckligaste flickan i världen. Och i onsdags när den togs var jag nog det, för även om jag är ganska stressad och ganska trasig så cyklade jag hem idag och tänkte;
Herregud vad livet är fint ändå.
-jag har fått världens bästa jobb
-pluggar med folk som jag tycker så himla mycket om
-dansar så många nätter att jag är trött i benen
- och mina damer får mig att skratta när tror att jag inte kan skratta

så nu gör jag mig redo för natten, vi ska dansa på Resonans och det ska bli så himla fint! Så vill någon kramas med mig får ni allt ta er dit!!

1 kommentar:

Malin; sa...

Den bilden är helt under vackra vackra du; precis som du borde vara hela tiden; lycklig som en solstråle!

svar; åh, jag hoppas verkligen att du kan hantera kaoset fina, och att bergochdalbanan inte svänger allt för mycket hit och dit.

hos mig händer det inte alls särskilt mycket; skolan tar upp ganska mycket av min tankeverksamhet och jag tänker ge mig sjutton på att överleva den där allra sista terminen.
och jag ÄLSKAR min nyckelpiga, fortfarande lika mycket som dagen jag gjorde den. den påminner mig om frankrike och jag blir glad varje gång jag ser den. dock är jag fattig som en kyrkråtta just nu, och även fast jag skulle vilja göra en till så har jag varken råd eller någonting jag verkligen, verkligen känner att jag vill göra.
vad vill du göra för fler små gaddningar söta?

puss!