söndag 17 oktober 2010

Lunds party station, hallands

Igår dansade jag till klockan fyra. Vi åt fem rätters middag och jag var nationens linslus med mitt långa hår och svarta klänning.


När vi hade ätit upp kunde vi inte sitta still längre, det blev dans

Jag dansade med mina bästa festvänner joakim, maria, oliver, christoffer och många fler till klubben stängde. Sedan stack vi till fjärde våningen för efterfest, jag dansade på bord, lät folk dra sönder mina strumpbyxor och hoppade sönder en soffa. Men det var okej för jag bestämde musiken och alla var så himla nöjda. Halv fem gick jag hem barfota på frusen asfalt. En helt vanlig natt på Lunds Party Station.

Efter fyra timmars sömn stack jag och jobbade, det var värt det!

2 kommentarer:

Fifi sa...

Ja, jag hade en jättefin helg, inte partyfin som din, men fin på ett mysigt sätt :)

Roxanne sa...

Fy vad söt du är raring!

Jodå, annars är allt kalasfint med mig. Flyttar om 2 veckor, inte ihop med mannen, men för att jag vantrivdes i den förra. Annars jobbar jag på en krog/uteställe. Försöker träna upp mig lite, vill ha muskler. ;-)
Själv då raring?