söndag 10 oktober 2010

saker på min dator jag tycker om

Sedan i torsdags har jag försökt att trycka undan min förkylning och min feber frossa. Jag har dansat och jag har träffat mina vänner sena nätter. Men idag har sjukdomen tagit ut sin rätt, jag ligger utslagen i sängen och kommer antagligen inte upp härifrån idag... fint sätt att spendera en söndag, vid min dator. Vilken tur att den innehåller saker jag tycker om:

Alla fina statements som gör mig glad när jag behöver lite stöd

alla bilder på Kat von D, speciellt i blont hår, snygg!!

Aron Johnson - helst i Nowhere boy, OH BOY!

Tatueringarna, en mapp full av idéer, älska!

Polaroid funktionen, alla dagar när jag är sjukt ful på kort tar jag fram den!
GILLA!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Tack för att du påminde mig om Nowhere Boy! Den vill jag verkligen se och snart! :)

Krya på dig sötnos *

C. sa...

Oh då är vi två som är sjuka!
Är inne på min fjärde vecka med denna hemska förkylning, fick dessutom ögoninflammation i lördags så känner lite att jag vill ge upp =P

Krya på dig!
Kram!

Maj sa...

KRYA KRYA KYRA! :D

Fifi sa...

Pingviner är ju så söta och charmiga! Också rör de sig så roligt och ser så dumma ut ibland.

Krya på dig tjejen och ta det lugnt nu så du är som ny till helgen och kan dansa igen!