tisdag 5 oktober 2010

Man måste dö några gånger innan man kan leva

Och gud vet att jag har dött några gånger redan. Första gången när jag var tolv och morfar försvann, sista gången förra vintern när världen var falsk och fel.
Jag har dött några gånger så nu lever jag, jag kan inte stå still, utveckling och nytänkande.
Inom en mycket snar framtid kommer det bli långt hår och kanske en ny tatuering!
Det är så mycket nytt i mitt liv nu så jag behöver lite förnyelse även jag, jag har fått ett jobb, jag har fått erbjudande om att vara skribent på en webbtidning om konst och så ska jag hålla konstföredrag för studenterna här.. tänka sig.

Dessutom älskar jag mina fina Chicago vänner Danny, Nick och Carly. Fann mig själv sittande halv tre inatt planerande mitt nyårsfirande med dem i den stora staden. Jag kan inte vänta och Danny har redan bäddat soffan, jag är mer än redo!

I'm having fun now!

2 kommentarer:

Maj sa...

Skönt att livet ändå kan vända på ett sådant fint sätt, trots att man har haft flera motgångar tidigare. Lycka till tjejen! Hoppas du får en trevlig fortsatt dag! :D KRAM!

Anna sa...

Me like Fia! Hur har du fått det jobbet? Är inte ett dugg överraskad. Congratz! :)