torsdag 26 februari 2009

books

Jag blev så sugen på att visa alla min favorit bok:

Shanghai Baby av Wei Hui är så vacker att det gör ont i en ibland

Den är som sex and the city i Shanghai fast så otroligt sorglig
och kärleken är så omöjlig och den gör så ont när man den man älskar inte kan stå på sina ben, utan bara faller och faller.

Den handlar om drömmar,
stora drömmar som inte bara en vanlig kan klara av, eller?

Den är så galet fin, jag grät och grät och grät.
pappa hade slängt den så jag lånade den på biblioteket idag
det borde du med göra!

Puss!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, nu fick jag ett boktips också :* Den där har jag tänkt läsa förut.. tror jag iallafall. Nu ska jag läsa den :*

Svar; åh, twiggy är så jäkla fin <3

WIE, helg är super :D Vad ska du gå på för bio?

Anonym sa...

det kan jag förstå!
Jo min dag har varit bra, din?

Anonym sa...

från gina tricot=)

Anonym sa...

hehe jaha va kul!
Jag har haft tre sittningar, alltså 12 timmar sammanlagt!
puss

Anonym sa...

Höra mina låtar? :-)

Anonym sa...

Sv: Jag känner inte Ola så, utan han är min förebild/idol vad man nu vill kalla det. Så jag har träffat honom på spelningar många gånger, jag känner väl honom mer än va han känner mig om vi säger så. haha Men om du undra hur ja visste att han ska vara med på singstar med låten SOS så är de att han har en blogg ;)
Hoppas du haft en bra dag!

Anonym sa...

jag ska jobba och tvätta och försöka titta på lite film. Vad ska du hitta på?