söndag 22 februari 2009

Who cares about


Min nya fina tröja från chicy.se =)

Puss!

8 kommentarer:

Anonym sa...

sofia är söt! :)

Anonym sa...

Vilken snygg tröja!

Anonym sa...

Ja visst vore det underbart med hennes skogarderob :) Fin topp du köpt dig föresten,,

Anonym sa...

Åh vilken snygg!!!

Minaya sa...

Exakt. man kan aplicera detta på mycket... Inte bara musik !! Hoppas du får en bra dag!

Anonym sa...

Jag var på Mallorca med familjen för att fira mammas 50-års dag:) Det var härligt att få komma iväg ifrån allt med och få sig lite sol och shopping! Underbart!

Har du haft ett bra lov själv? Och snygg snygg tröja minsann!

Anonym sa...

svar; woha, bra :*

ny vecka på ingång ja.. eller, nu har ju halva veckan i stort sett gått ju x) men jag har inte så mycket inplanerat än (och det ger mig panik som vanligt) får väl försöka hitta på någonting. själv då?


MEN ÅÅÅH, den där tröjan! Med Twiggy va?

Anonym sa...

oh vad jag tycker om din tröja. och åh vad du är fin!