måndag 2 februari 2009

Kvällsmusik

Jag tänkte ge er lite vackra toner så här på kvällskvisten

Kent - Ansgar och Evelyne
Kings of Leon - I want you
Lars Winnerbäck - Strimmor
Lykke Li - I'm good, I'm gone
Moto Boy - What it was like to be with you
Regina Spektor - Better
The Strokes - Reptilia
Peggy Lejonhjärta - Att dansa och slåss
Hästpojken - Caligula

Så alla, klicka på låtarna och ta en liten lyssning för att det är vackert och värmer i hjärtat med toner när man sitter hemma ensam med leverpastejmackor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din söta kommentar! Vad ska du hitta på idag? Har haft sovmorgon, så underbart! =) Hoppas du får en fin tisdag! Kram

Anonym sa...

Mycket bra musik där måste jag säga och gratulerar till en andra plats!

Jadu, om det vore så väl. Vi har "pratat" via bilddagbokens PM att vi ska gå på balen ihop. Vi sa det redan innan vi gjorde slut, när jag frågade honom fick jag svaret "hm, ett löfte är ett löfte men jag är inte så jävla sugen faktiskt på att överhuvudtaget någonsin se dig igen. men visst, vi kan gå på balen ihop" så.. det är väl inte direkt något bättre alls mellan oss....

Anonym sa...

tack för fina tips. du är allt bra du. och i helgen gjorde jag inte mycket. umgicks med fina vänner och såg en obehaglig skräckfilm. hur var din helg? <3

Anonym sa...

)

Anonym sa...

Nu blev jag lite nyfiken, vilket rum kan det vara tro? :) :)