onsdag 11 februari 2009

Jag saknar


Jag saknar så mycket och allt är så hemskt grått här.
Jag saknar Los Angeles med dess galna människor och det vackra havet
Jag saknar Barcelona med alla gränder och fina balkonger
Jag saknar New York för att den staden aldrig verkar ta slut
Jag saknar Paris med sin konst i varenda gathörn
Jag saknar San Francisco för att jag lämnade mitt hjärta uppe på kullarna
Jag saknar Berlin med all historia som bara måste ses
Jag saknar Rom för att det var så längesedan jag träffade den staden

Åh det är så mycket jag saknar och det gör lite ont i mig
är det någon som vill flyga iväg med mig?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill så gärna så gärna!
Vi åker till Berlin
till New York
till Paris

.. nu okej?

Anonym sa...

ja det var kanon vad gör du? krams

Minaya sa...

Pax... jag flyger gärna iväg med dig. är trött på detta väder.

jag är också en LA-fantast.. har aldrig vart i NY.. Har varit i paris.... mmmmm måste dit snart igen. har vart i Rom.. riktigt fint.. Lite halvdåliga minnen för jag blev lurad på pengar tyckte jag.. men dummast var väl jag som gick på det! haha'

SanFran... trevlig stad, men lite kall och dimmig.. Men mysig på nåt sätt.. berlin har jag aldrig vart i.

Mmm vi har samma "res-stil".. kan man säga så? hehe

Radion: Ojojoj va nervöst det va.. det sänds ju lixom live och jag kan inte ha något osagt när jag väl sagt det, det var väl det som var mest skrämmande skulle jag tro.. och att jag inte visste vad de skulle fråga. Man vill ju svara bra lixom.. haha

Anonym sa...

Jovars, det var himla trevligt;) Själv då? Mycket dansande?:)

Åh Rom! Där är en stad jag har fullkomligt blivit hopplöst förälskad i!

Anonym sa...

haha typ jag med, pressar apelsiner 24 :P

Anonym sa...

Åh, jag ska till carlifonrien i höst! :D
& jag tror tyvärr inte det finns längre :( men tack :) <3

Anonym sa...

du skriver så bra vännen! :D puss på dig

Anonym sa...

Jag flyger mer än gärna iväg med dig :* Säg bara till så!

Svar; Ja, gör det! Gör om, möblera om, städa :> Man mår bra i själen av att göra det.

Mumma med tacos ja :* och tack! <3

Anonym sa...

allt bra idag? krams