torsdag 9 juli 2009

A cup of tea?

När jag flyttar hemifrån vill jag ha massor av gäster i min lägenhet dagarna i ända, om jag fick välja 5 damer förutom mina vänner som skulle sällskapa mig över en kopp te skulle jag vilja bjuda in:

Maja Ivarsson i The Sounds, vi skulle prata om musik, kläder, gamla rockhjältar och hur musik gör så att benen inte kan stå still. Sedan skulle vi dansa till Kings of Leon hela natten.


Holly Kiser, den vackraste flickan jag vet. Jag skulle bjuda henne på frukt-te och låta henne lära mig hur man sminkar sig som hon. Sedan skulle vi gå ut sminkade och fina och sjunga på gatorna tills alla vaknade.


Marit är också välkommen. Drömma om New York och be henne låna ut sin lägenhet där till mig då och då. Vi skulle prata om djupa frågor och hitta lösningar på hela världens problem.


Amelie Poulain, hon och jag skulle dela knasiga ideér och rita rebusar och kartor till olyckliga människor tillsammans. Det skulle vara som att åka till Disney land fast på låtsas, så mycket fantasi skulle vi ha.


Kat Von D, först skulle hon få tatuera mig ocg under tiden skulle vi diskutera alla stora konstnärer och deras verk. Hon skulle få måla en tavla till mitt rum och sedan skulle vi springa ner till Ica vid torget och ta kort i fotoautomaten!

Vem vill du ha hem på fika?

4 kommentarer:

Lina* sa...

sv: tusen tack <333

underbara damer du valt ut<3

Pamie sa...

Vilket gulligt sällskap! Audrey Tautou är ju bara fööööör söt! :)

Anonym sa...

oj, undra vilka jag skulle bjuda hem till mig, något att klura på minsann :>
men amelie är ju go, henne skulle man vilja få några goda ord ur :)

och absolut raring, bordet får alla se när det är klart :D
är inte du pysslig av dig? du ser ut som en extrapysslig kvinna :)

http://legoliv.blogg.se

Sheriilyn sa...

Aaw Amélie from Montmartre ♥