lördag 25 juli 2009

Gårdagens spel

Igår bjöd jag mina vänner på middag för att fira min födelsedag

Vi spelade ett hysteriskt roligt spel med charader och ord som måne och lussebulle, och en massa tvångskort

Sabina var flott i sitt röda läppstift, själv ser jag mest ut som en clown när jag har läppstift, tyvärr tycker jag för jag skulle så gärna vilja ha det

Jag var finurlig när jag satt med mitt tvångskort

Emma är fin, jag fick fina röda örhängen med rosor av henne

Så här såg de ut, jag tänker ha dem jämt till mina röda naglar

Jossan var lite trött efter ett dygn på Atens flygplats, jag tyckte synd om henne

Min björn Mattias spelade inte men hjälpte Robin som skulle hålla händerna på höfterna under hela spelet.

Jag var inte så bra på spelet, jag tror till och med att jag kom sist

Alexandra höll sig utanför spelet men hon var himla fin ändå

Så här trevligt hade vi det.
Mysigt, Tack!
(fotograferna är Sabina, Emma och Mattias)

7 kommentarer:

Tina sa...

Visst är du en liten Twiggy!

Alexandra sa...

Tack för en mysig kväll! Rosorna är så sjukt fina! :)

Madeleine sa...

sv:
men verkligen, jag skulle nog kunna ha pesto i allt!

Isabelle sa...

tack så mycket. jag gillar din frisyr btw,

Emelie sa...

ÅH, så fina ni är! :*
hehe, nej, jag har många favoritlåtar med band of horses. no one is gonna love you är finfinfin. salt lake mountain. vilken är din favorit? :)

Lilla Fröken sa...

Jag har gjort några och min mamma har gjort några. Vad roligt att du ska se Coldplay!

Anonym sa...

ser verkligen jättehärlig ut, när fyller du år? :)

mannen fick inget speciellt, vi firade på heltid istället, bjöd på mat och sånt istället :)

http://legoliv.blogg.se