torsdag 23 juli 2009

Wednesday night


Igår var vi ute och dansade tills jag fick gå barfota,
hade ingen kamera med mig men detta hände:
  • Jag träffade Sabina i kön med rött läppstift, tjusigt!
  • Martin ska in i lumpen så jag peppade honom lite på vägen
  • Adam lekte gissa låten med tatueringen på min nacke
  • Emma dansade bugg så att det svängde om det
  • Vi läste gratis Moore och föraktade de nakna flickornas okunnighet
  • Min blommiga klänning blev helt svettig och fick slängas i tvätten direkt
Ungefär så fin var kvällen!

6 kommentarer:

Sandie sa...

Lät som en helkväll =)

vicky sa...

Tack för uppmuntran! Du är också fin som du är!

Emelie sa...

Åh ja! :* ska du se kashmir i köpenhamn?

Lilla Fröken sa...

Din pojkvän har bra smak som köpte en sån fin klänning. Nej tyvärr har jag inte sett coldplay. Har du?

Kitty sa...

Nä, jag vet. men jag förstår inte hur de orkar bara.. det blir lite jobbigt till slut, men det ska inte få förstöra något. Tack (L)

Jo, eller. jag vet inte, då har jag ju vid båda armvecken ;p fast ändå.. spela roll =) Det är riktigt snyggt. Vad ska du göra då? :D

sabina sa...

vad söt du är :) tack för ikväll! puss <3