onsdag 24 december 2008

GOD JUL!

Idag var det julafton, men julklapparna får jag visa sedan!
Jag satte på mig min favorit klänning, jag hittade den i den mysigaste affären i hela Californien i sommras, och jag önskar jag kunde ha den HELA tiden!Det var en mysig julafton i alla fall och nu sitter jag och lyssnar på Spaceman med The Killers. Min Indie-pojk gav mig deras nya album plus en Frank Sinatra skiva som jag ska lyssna på imorgon, jag tycker att det är galet fint. Dessutom promenrar jag runt i ett par nya skor, en flicka kan aldrig få för mycket skor.

GOD JUL, hoppas alla fick vad ni önskade er, vackra ungar!

/Sofia

4 kommentarer:

Anonym sa...

JA! :D
Vi var ju hos pappa, så mamma ringde och skulle tacka för den. Hon grät typ, haha! Jätteglad blev hon. Pappa är ju lite som han är, han tittade på den och sa att den verkligen var fin och sådär, jag vet att han uppskattar det men han visar ju inte det på samma sätt som mamma direkt ;P

Anonym sa...

haha, JAAA fasst jag vet inte PRECIS hur jag vill ha den än , men det ska bli :)

& jag fick vad jag önskade mig! :D
du då?
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Ja, något hände men det som hände är det inte mig det är synd om, utan pontus. Tack! Jag tar mig egenomm det här, ska också hitta någon som passa mig utan och innan. Är glad för din skull <3


God jul! Och rätt, en flicka kan då aldrig få för mycket skor;)

Anonym sa...

God Jul finis!! Låter som du haft en fantastisk jul :)

Jag har haft det toppen! Kameraväskan har fått sig en liten tillökning, och snö fick jag också- lagom till kalle! Bättre kunde det nog inte bli.