lördag 6 december 2008

älska, älska inte

Jag tycker om:
rött. pussar i nacken. vindruvor. indie-musik. sommar. converse. skor. fina böcker. ord. händer. hundar. sura skum bananer. kyssar under ett spöregn. vänner. kläder. konserter. skratta. fredagar. måla. färger. regnbågar. min ipod. kärlek. moulin rouge. te.

Jag tycker inte om:
gult. fötter. hård rock. vit choklad. tisdagar. gråt. mörker. spöken. rysare. kemi. plugga på en lördag. matematik. lögner. duggregn. ärtsoppa. techno. tårar. falskhet. brustna hjärtan. action. pajer. tidiga mornar. ensamhet.

//sofia

9 kommentarer:

Anonym sa...

fint inlägg min vän. återstår att se om detta kommer fram!

Anonym sa...

Ja gör så :)
Jo den har varit riktigt bra! din då?

Kram!

Anonym sa...

så fint så fint. och nästan så det stämmer på mig också! en hel del iallfall.


Japp, det är den nya vänta-på-jul-och-jullovs-dieten! Kombineras med fördel med en liten gnutta träning, men det är inget måste! Varsegod att hoppas på tåget, det är bara trevligt :D

Rebecca sa...

åh tack!
jag tyckte ditt inlägg var väldigt fint också, kände igen mig på flera av de punkterna!

Anonym sa...

Sv; tackar så mkt!

Anonym sa...

Okej, jo det är roligt att få en ny färg i håret :)

jorå, min helg har varit massa bra :D din då?

Anonym sa...

Jag tycker om DIG! :)

Anonym sa...

Svar: Åh jag förstår det!! :) Jag vill göra nånting mer indie med mit hår!!! Vad ska jag göra? haha :P Vet du hur mitt hår ser ut förresten?

Ja, jag funderar på det, men där har ju Johanna sin, haha!

Oh vad kul! :) Jadå, det har jag haft, eller.. Till och från! Hur har din helg varit då? :)

Anonym sa...

härligt att se att alex hittat rätt knapp! ;)
du är en konstnär sofia! :)