söndag 28 december 2008

Julklapparna

Jag fick som sagt massor av fint i julklapp, här är lite av de som nu tillhör mig och mina andra ägodelar:Engelska böcker, livet verkar så mycket vackrare på engelska tycker jag

En cocktail bok av min Ems, det saknas bara en stor härlig stad med liv och sedan kommer mitt liv vara fulländat med denna bok!

Hörlurar, åhh vad underbara de är, min musik låter alldeles extra fin i de där lurarna

En tjock bok med massor av musik som måste lyssnas på, The Killers nya helt extra ordinära cd-skiva, Frank Sinatras första album och även det första albumet som nämns i min nya tjocka bok. Och så sist och viktigast för en Kent älskare, hela boxen med all Kent man kan önska sig. Det var precis vad jag önskade mig!

Tack Tack Tack för allt fint!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jaa det hade varit synd om den´m! hade aldrig velat firat jul mer typ :P

Anonym sa...

haha, bra att din jul blev bra :D & säg till när dina nyårslöften kommer!

& gott nytt år till dej med :D:D:D:D:D

Anonym sa...

den boken, med bowie på framsidan är mitt nästa köp. ÅH! du är bedårande vacker du!

Anonym sa...

Jag fick världens sötaste lilla Hello Kittyradio så nu ska jag plugga in mina röda Wesclurar och lyssna på P3 dagarna i ända och kolla på min miniradio i form av sötaste katten!