fredag 5 december 2008

Nya tider


hittade en gammal bild, kände mig lite så idag

Jag har promenerat, låångt, hur låååångt som helst
vet ni hur trevligt det kan vara att bara gå och bara prata?
Det är tur att jag har någon att promenera med, han tycker också om att promenera så idag gick vi långt och det var mysigt!

Det gör ont i mig nu för tiden
jag saknar det gamla fina, jag längtar tills det nya lyckliga
Niotillfem skrev världens finaste inlägg om hur det känns
om att göra slut, hur ont det gör, hur ensam man blir
läs det!

imorgon ska jag färga mitt hår igen!
RÖTT RÖTT RÖTT!!
det ska bli fint!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! :D Dem är köpta på åhlens för hundra spänn! :)

Fin bild!

Anonym sa...

Åh gud. Den där texten niotillfem skrivit var ju klockren. Otroligt.

Erkänn skönt bara få komma bort från allting en vecka? jag vill så gärna men det är så mycket som talar emot så jag blir snart galen.

Anonym sa...

roligt att färga håret ;)

sv; tack så jättemycket :)

Anonym sa...

Oh det blir nog asafint! :)
Jag vill också ha rött hår, men mitt hår är så långt och tjockt och inte tillräckligt indie för nånting, typiskt.. Det jobbiga är att alla skulle döda mig om jag skulle göra det lite mer indie, haha :P

Svar: I nacken eller höften tror jag :) Vad tror du blir bäst?

Åh jag förståår det!! När ska du ta din? :)

Anonym sa...

att promenera är bra för hjärtat. jag blir varm i mitt hjärta när jag promenerar. rensar alla tankar i mitt huvud. oh. och oh vad du är fin!