måndag 1 december 2008

leoparder


Jag gillar mina leoparder, de är bäst i alla lägen!

Sofia!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, fint fint fint! Är riktigt sugen på ett par faktiskt, men vet inte var de finns- eller ens om jag vågar. SKulle förresten vilja ha ett par i zebra!!! vore det inte fenomenalt? Har aldrig sett några dock, kanske inte ens finns... :(

Så. himla. nyfiken. på hur det gick med bion i helgen!!! Brabrabra hoppas jag?!

Det senaste, Day & Age? Japp, det har jag hört. det mesta riktigt bra! Har inte lyssnat igenom det så noga, men några helfina finns det :) Tycker absolut tomten borde ge dig det! Eller kanske en gåva till dig själv?
<3

Anonym sa...

Svar: Oh det lät fint :) Jag ska nog också göra i nacken, du kanske kan räkna ut att det är en låttext, och jag antar att du kan räkna ut vilken? ;)

Anonym sa...

Jag borde använda mina leopardben mer. Men av någon anledning så völjer jag mest enmönstrade hela tiden. Får bli bättring!

Anonym sa...

Jag med! Dem är underbara ju :D Absolut! :)

Snyggt där!
Kram.