onsdag 2 september 2009

I just like it here

Idag satte jag på mig hippie-byxorna, en vit tröja samt mina converse och så utforskade jag Lund på förmiddagen


Kom på några anledningar varför jag gillar att bo här:
Fina parker precis runt hörnet
Gång avstånd till stan
Caféer på varje gata
Alla sociala människor
Att man kan klä sig precis hur galet som helst
En falafel kostar 20 riksdaler
samt 11 bitar sushi för 65 riksdaler
och att här alltid finns saker att göra

så idag har jag fikat med Stina, Linda och Thea, tre helt underbara damer. jag och stina sprang sedan på krokimålning och skrattade åt vimsiga gubbar. Men sedan fick jag snabb promenera hem för att plugga sidorna tills imorgon. På lördag ska vi som vill bli medlemmar i Pictura få se Galleriet, så galet skoj det ska bli om man får jobba med det mellan varven. ÅH vad jag älskar mitt fina Lund!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är så fin rar. hoppas du mår bra nu när jag åker iväg, ta hand om dig så gör jag detsamma :)

puss!
http://legoliv.blogg.se

Malin sa...

like it :* och byxorna var riktigt asballa!

svar; så lite så vännen <3 tiden läker alla sår, en klycha javisst men sant.

och min helg? well, det är fredag idag så den har knappt börjat än men förhoppningsvis blir den fin. är hos mormor & morfar nu och ska vara det tills på söndag, men imorgon blir det en trip till uppsala :) SHOPPA <3 hihi.
har du några stora planer för helgen söto?

Y sa...

åh, bor du i lund? jag med! har du bott här länge? pluggar du? var i lund bor du?

kramar /Y