onsdag 23 september 2009

Must have.. can't have


Just nu är det 4 små saker jag verkligen suktar efter men inte kan få
Sushi - för att det regnar och jag tänker inte förflytta mig från min filt och ta mig ner till sushi stället och frossa i sushi och miso-soppa
Mysiga koftor - av den enkla anledningen att jag är en fattig student
Kängor - av samma anledning som förra + att jag inte hittar de perfekta kängorna någonstans hur mycket jag än letar och letar..
Lösgodis - av samma anledning som första, det regnar och inte ens godis är tillräckligt gott för att gå ut i regnet och bli blöt, tyvärr!

Vi skulle gått ut och dansat fötterna av oss inatt men vädret satte stopp för det.
Jag ska därför lägga mig i sängen och titta på vänner under täcket och lyssna på regnet!

Puss!

5 kommentarer:

Madeleine sa...

svar: åhh tack ska du ha!!

Lotta sa...

jag med!

caroline sa...

Men herregud, jag suktar efter precis samma saker! Men av oräkneliga (eller ja, egentligen är det väl inte så många, men tillräckliga) anledningar står jag utan vare sig kängor eller sushi. Eller godis och koftor. Men livet kan vara bra ändå! Som en fruktansvärt mysig ledig torsdag i soffan med Benochjerry och en ny skiva. Hur ser det ut i Lund i september?


Tänkte också säga att jag faktiskt har flyttat till blogspot! Lite mer jag och lite mer höst (än sidan jag började skriva för fyra år sen. Det var inte samma jag då som nu helt enkelt).
Kram vännen

elinalexi sa...

Haha, jag känner igen mig så!

Anonym sa...

sushi är livet, skall du göra själv snart? :)
nu mår jag bra igen rar, och har ny blogg. hänger du med mig där också? :)

http://kissamiss.blogg.se