onsdag 30 september 2009

Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett till himlen

Hej vänner, det är molnigt här i Lund idag, det är jag med, molnig alltså


Här är låtar till dig, om dig och för dig:

City & Colour - Forgive Me
Lars Winnerbäck - Berätta Hur Du Gör
Kent - Ansgar & Evelyne
Sophia Somajo - I-rony
Loney Dear - Dear John
Three Dog Night - One (is the loneliest number)
Adiam Dymott - MP3
Kings of Convenience - I'd Rather Dance With You

Har ni några molniga-dags-låtar att dela med er av?

6 kommentarer:

Hannan sa...

du är snygg och dina kläder är ruskigt fina!

caroline sa...

Molnig låtlista var det finaste jag sett idag! Men jag hade turen med mig och fick gå en fin promenad längs ån i ett soligt Uppsala med mina tankar som enda sällskap. Då log jag lite med livet! Himla fin musik på listan också hade du :)

Måste få fråga också, varifrån är de fantastiska skorna du hade igår? Skulle behöva ett par liknande att tillbringa hösten i..

Anonym sa...

tiger lou - the less
timo räisänen - relative ways
det är bra och fina molnlåtar det :D

hur menar du att du gjorde fel när det tog slut mellan er? :<
ja, jag håller med, bilder på folk som röker är så snyggt, men fy fan vad det är dåligt, bra att du också är icke rökare, du och jag mot världen :)

ja, min dag har vart bra, mycket att stå i bara, just nu är jag på väg till dalarna hux flux :p
hur har din dag vart rar?

http://kissamiss.blogg.se

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

snygg outfit!

svar: tack så mycket du, vad kul :)

Fanny sa...

SNYGG outift

Freja sa...

kings äger

fan va snygg du är måste jag säga !