fredag 11 september 2009

Köpenhamn

Klassen åkte till Köpenhamn idag för att kolla konstmuseum, vi har det bra vi


Statyer från gamla Grekland och porträtt från Romarna stod på dagens schema, det studerades och analyserades grundligt

Ungefär så här seriös var Jenny

och Stina gjorde sig hemmastad på golvet framför Venus

Alexandra pluggade flitigt och jag smygfotograferade henne, det gillades inte

Sedan gick jag, Mylie, Jenny och Helena (som för övrigt kan ha haft världens vackraste klänningsrygg) och lunchade i dyra köpenhamn!
Nu är jag hemma i Halmstad för att skriva hem tenta!
Fin dag, fin, fin dag, IGEN!

3 kommentarer:

Anna sa...

Okey, det var synd! Då ses vi senare idag då. Ska med spela idag.
Pluggeriet går väl bra men min känsla säger att jag lägger ner mycket tid på något som jag eventuellt inte kommer behöva i framtiden, men vad vet jag. Funderar på att läsa till gymnasielärare och jag vet inte riktigt hur mycket företagsekonomi jag behöver där :P någon kurs i pedagogik eller kommunikation hade kanske varit bättre. Jaja, vi får se... Villrådig är vag jag är! Puss

Sandie sa...

Vilken härlig utflykt =)

Malin sa...

Hennes klänningsrygg måste vara något av det finaste jag sett idag! LOVELY!
och dudu, vad är det för något du pluggar egentligen? konst? :*

svar; åh, jag trivs väl helt okej i skolan fortfarande. om jag ska vara ärlig så längtar jag efter skolan på helgerna, dock vet jag inte om det är själva skolan jag längtar efter eller bara känslan av att ha något att göra, att inte vara hemma.