torsdag 25 februari 2010

did you know?

- Jag är extremt morgonpigg, sätter klockan på 7 även om jag skulle kunna sova till 9, då har man mycket kvar av dagen att fylla med planer
- Min har en stor carving för mammas lasagne just nu
- Jag har spelat gitarr sedan jag var 8-9 år
- Den finaste årstiden är hösten
- Bästa författaren är Haruki Murakmi
- Min absoluta favoritstad är Chicago
- Samlar på fina citat, har en hel mapp på datorn med fint som jag hittat
- Frukost är den godaste måltiden på en hel dag
- Jag ska aldrig ha barn och min dröm framtid innefattar en etta i en stor stad med en dalmatiner och kanske en man någonstans i en egen etta, så att jag kan få min tid för mig själv, dessutom är jag nog alldeles för svår att bo med
- Bästa filmen jag vet är Into the Wild
- Det godaste jag vet är hallon, jag skulle kunna äta det morgon, middag och kväll, om man ändå kunde göra det
- En stor svaghet hos mig är te, jag har 12 sorter här hemma, gott gott gott
- Lyssnar på musik nästan hela dygnet och hör aldrig vad folk säger för jag har hörlurarna i öronen hela tiden
- Jag älskar nyckelben, det är det vackraste hos alla människor
- Det allra finaste hos pojkar är hur de luktar och fina händer får mig att rysa

4 kommentarer:

Emma sa...

Ja, den är riktigt fin. Jo, jag har en på underarmen. Två textrader i kursiv stil.

Sandie sa...

Fina händer e så snyggt på pojkar! Mums =)

emilia sa...

det är mycket jag håller med om på din lista, bla tebehovet och frukosten hihi!

sv; jag spelar ju faktiskt inte gitarr själv utan det är min sambo.. så han kanske slår till på någon!

Fifi sa...

Håller med dig om både frukosten och nyckelbenen :)

Tack! Jag har lite fler planer på tatueringar; stjärnor på handleden, Edward Scissorhands och en Barbie/pinuppa.

Hoppas din helg har varit bra so far!