torsdag 18 februari 2010

Perfect style

Jag har fixat och donat lite här i mitt lilla hem, jag har prytt en hel vägg med gamla vinyler och omslag som jag fick av farmor i helgen. Jag har alltid velat ha en sånn vägg, äntligen börjar jag känna mig hemma på riktigt!

Förövrigt är det mycket på schemat idag:
- Sticka ner till stan och träffa bandet för att kolla in lite låtar
- På Galleri Pictura träff ikväll och fika
- Efter det ska jag hinna ner till stationen och möta herr Fredrik
Vi kommer antagligen spendera hela kvällen vid min dator då jag äntligen fått Voddler att fungera, det är en stor lycka för mig!

6 kommentarer:

emilia sa...

det var riktigt nice alltså! förstår att du trivs hihi!

caroline sa...

Så häftigt härlig väggen blev! Känns lite som att den skulle passa in på något urmysigt kafé i en rusande storstad lite söderut, och då blir det inte bättre!

Åh, finare helgplaner får man leta efter! För på lördag efetrmiddag går äntligen planet dit jag längtat allra mest; till de italienska snöklädda bergen dit både jag och mina skidor lever som bäst. Det ska bli så fantastiskt roligt att jag får ont i magen bara av att tänka på det!
Hur blir din helg min vän? Massa dans och skratt hoppas jag? :)

roxanne sa...

ooh så mysigt, vad är det för lp med lejonet på? ^^
och en mössa för 20 kr, herrejesus, man tackar gudarna för det :>

jadu, min dag har nyss börjat, igår låg jag bara i sängen typ, helt slut körd, men idag på topp igen :)
hur ser din helg ut kakan?

Jeanette sa...

Det ser mega mysigt ut. Jag har också funderat på det där men har tampats med hur? Hur gjorde du för att fästa LP skivorna på väggen? :)

tove sa...

åh tack vad glad jag blir!
och vad snygg väggen din blev :>

Fifi sa...

Åh, det ser så himla fint ut! Mysigt och personligt.