söndag 7 februari 2010

resumé

är en totalt usel bloggare just nu, det har varit en fullspäckad helg
torsdag hade jag fint herr besök av fredrik, vi bowlande, drack rödvin, såg på 10 things I hate about you och förstörde lite möbler
fredagen kan vara något av det galnaste hittills, mycket drama och ännu mer dans, jag och stina somnade tillsist vid halv 5 på morgonen
under lördagen var jag trött och gick vilse på väg till ICA, det tog mig 3 timmar att komma hem, dessutom somnade jag till ett avsnitt Big Bang Theory
idag har jag ätit frukost i sängen och sen är det filmcafé framåt kvällen

bilder från fredag ska laddas in på datorn inom kort!
Puss

3 kommentarer:

emilia sa...

hehe galet men kul!

Stina sa...

Är det sant!? Halv fem? Det lyckades jag aldrig inse...

Fifi sa...

Äh, ibland är man helt enkelt för upptagen av att leva för att hinna med bloggen. Det lät som en bra helg i alla fall, trots att du gick vilse!

Ja nu du, nu kommer en hel serie!