måndag 1 februari 2010

ingenting


Jag gör inget vettigt alls, ligger mest i min säng och läser böcker. Inga böcker jag borde läsa utan Haruki Murakami och Bob Dylan memoarer. Imorgon är det tenta så idag ska jag allt ta tag i mitt liv efter att ha legat i sängen i två dagar.

Igår lyckades jag ta mig upp och åka till Malmö, Stina klippte mig och färgade mitt hår, dock blont igen men det är sånt meck med blont hår... jag borde skaffa mig brunt, bums! Är bara rädd att jag kommer sakna mitt vita kokain hår!?

får ta mig en funderare!

6 kommentarer:

Kitty sa...

Du passar både i ljust och mörkt :) Men jag håller med dig, det är jobbigt med ljust hår för att det ska se fräsht ut!

Jeanette sa...

Jag saknar mitt, men samtidigt så är det rätt skönt att jag inte kommer behöva hålla på med färgning stup i kvarten.

Helgen var helt fantastisk! :)

Anonym sa...

kokainhår?? är det därför det blir så vitt, du färgar med kokain, genious!!

emilia sa...

Låter ju mysigt = ) nu vill jag också lägga mig i sängen, det är underskattat, hehe!

rox sa...

skall bli spännande att se dig i brunt, tycker du är så fin i ditt ljusa med din stora ögon, i like :)
men allt klär en skönhet :D

helgen min var piss, tårar och bråk, henken är elak :< men nu är det lungt igen. och jag fick jobba, hade sthlmplaner, men jaja, pengar ;D
hur såg din helg ut babe?

Lisa sa...

Din blogg är sådär alldeles särskilt trevlig :)