lördag 29 november 2008

We could leave this town and run forever

Det pirrar i magen.
Så där galet med fjärilar hela tiden.
Jag blir trött framåt två på natten men de verkar aldrig bli trötta.
De flyger hela tiden, när jag vaknar är de fortfarande där
Fjärilar i magen är nog det härligaste jag vet
Jag vet det nu, för jag är lycklig, hela jag
så vi kan väl lämna den här staden nu?
springa långt härifrån med musik i bakgrunden
converse på fötterna och aldrig komma tillbaka?

Vill du det?!



vackraste vackraste, låten, lyssna!!

PUSS!
Sofia

8 kommentarer:

Anonym sa...

tack.. :) ska vågas nångång! :D
Jo den har varit bra! :) dindå?

Kram!

Anonym sa...

tst! <3

Anonym sa...

Jag är så himla himla glad för din skull söta du!! Du anar inte hur jag log när jag läste din kommentar! LYCKA TILL med allt nu, hoppas det blir jättemysigt på bion och att allt går vägen! Usch vad nyfiken jag blev ju ;)
<3

(Men åh , du är för snäll du! nej, jag har inte hittat några skor än.. men idag köpte jag världens fränaste skidkläder :D och tyg till en partystass.. kanske kan väga upp för skorna?)

Anonym sa...

Svar: Jaha, vad ska du tatuera in? :)

http://johannawallberg.blogg.se/2008/november/tattoo.html där är Johannas tatuering, haha! :)

Anonym sa...

Vad fint!

Josefin Brorhed sa...

wiiho :)<3

Anonym sa...

Sv: åh tack :D japp de e jag som gjort den =D hehe

Anonym sa...

vackert. som du med andra ord (: