måndag 29 juni 2009

Give me more

Igår kväll grillades det med alla fina människor, jag blev glad


Jossan på rutig filt

Love birdsen stekte och grillade fläskfilé

Sabina tyckte majs var gott, det gjorde jag med

Men bäst av allt var mina mashmallows

Jag hade packat min cykel full med smått och gott

Sedan vardet kubb, caisa spände sig så motståndarna blev rädda
(mattias älsklingen är foten i hörnet som springer iväg)

Sabina, jag och Caisa, nej det blev inte bra!
men fint var det, sedan gick vi till kiosken och åt glass
fler kvällar som dessa, tack!

8 kommentarer:

modemix sa...

mysigt! =) smycket(halsbandet) kommer från ur & penn 30 kr=)

emma sa...

det gör du rätt i (: det blir finfint! åh mysigt med grillning

emma sa...

oj! glömde skriva att det är en fransk bulldogg (:

linda sa...

ni såg ut att ha haft det jättetrevligt:):)y

Anonym sa...

oh så fin lugg sabina hade, jag är luggnörd, haha! :D
och ja, vad spännande att se dig i ny frilla, vad du än väljer kommer de bli fantastiskt, tror jag :D

håret blev svart :p men de bruna började komma tillbaka, eftersom mitt hår inte tar emot svartfärg, så blir att färga med jämna melanrum :)

http://legoliv.blogg.se

Caisa sa...

haha var du tvungen att lägga ut den bilden xD?

Ebba sa...

Super härligt!

Billy sa...

Jo får se bara hur jag vill ha det. :/ Inte riktigt säker har sagt att jag absolut inte ska klippa kort, men ändå är det lockande att göra just det...

Visst är det varmt här, dricker som en flodhäst om inte som två..