fredag 26 juni 2009

skärpning unga dam


Jag har varit en usel bloggare och nu är jag sjuk men jag har hunnit med lite:
  • Målat lägenheten (tack Emma)
  • Bjudit mamma på middag
  • Beställt taklampa
  • tränat på TK
  • Gått lång promenader och lyssnat på LP skivor med pojken
  • Målat klart lägenheten (tack Mattias älsk)
  • Sist men inte minst: jag har bestämt mig för att gå till frissan och säga att hon måste göra något med mitt hår genast, jag har aldrig haft en ordentlig frisyr som är jag, nu ska det ske! Vad ska jag göra med håret? HJÄLP?
puss!

3 kommentarer:

Kashaya sa...

Tack sötnos.=) Köpte den på MQ igår (förrgår), halva priset.

Har också haft en bra dag. Blev målningen av lägenheten bra?

Kitty sa...

Svar: Jo, på tisdag =) Så skönt. Pusssss!

emma sa...

haha eller hur! åh det är så svårt när man inte vet vad man ska göra med sitt hår. jag har samma problem, har verkligen ingen aning