måndag 8 juni 2009

Legendariskt

Balen var den bästa dagen och natten någonsin!

Jag och niclas

jag i min finaste klänning

Hela gruppen, vi kom dit tillsammans och vi lämnade tillsammans

Jag och baldejten Niclas

Jag och mamma

Älsklings björnen var där och tittade på mig, jag blev glad

Mina girls var taggade när vi kom in och festen kunde börja

Vi satte oss till bords och kände oss kungliga

Efter vin var vi inte lika sofistikerade

det började gå hett till så alla drog vidare på efterfest

där dansades det hela natten

jag hade bytt skor och kavlat upp klänningen, och sedan dansade jag tills klockan 4 utan svullna fötter

Det gjorde alla andra med, underbart!

mot slutet var alla trötta och solen hade hunnit gå ner och sedan upp igen

Vi gick mot stan i gryningen med svullna fötter

Men vi var glada ändå, klockan halv 7 imorse hamnade jag i älsklingens säng

Jag och caisa gjorde en film när solen började gå upp, vi var glada och nöjda men jag vet inte om jag ska lägga upp den(?) vi är inte särskilt seriösa, men roligt hade vi!
Tack för den bästa natten på länge, nu ska jag sova igen!
Puss

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du var sååå snygg Sofia!!!

Amanda sa...

Hejsan lilla du :)! Skulle glädja mig om just du Började läsa och kommentera min blogg :D *så vad väntar du på egentligen ^^?*

jess sa...

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VA ROLIGT!
& shit va fin du var! :)

Anonym sa...

så vacker du var! och vilka kul bilder, gillar den där bröstslickaren, hehe ;)

absolut jag hade en bra helg, gratis festival i eskilstuna, man tacckar och tar emot :> så nu blir de nyktert fram till nästa festival minsann :D

Anonym sa...

den anonyma är från mig rar :>

http://legoliv.blogg.se

sabina sa...

underbar natt! och du var jättefin :)

Pamie sa...

Åh vad vacker du är med klänningen! Rött klär dig verkligen.

Looks like a perfect evening! :)

Sv: Jag gav faktiskt min man det förslaget, så vi får se om eller vem som ska ta första dejten hihi

Helgen var annars finfin! :)

Erika sa...

Så fin du var i den röda klänningen!
Minnen för livet =)

kajsa sa...

Fina fina FINA du!

elisabet sa...

Åh vad härligt det ser ut, underbar klänning!