söndag 14 juni 2009

sjungom studentens lyckliga dar

I fredags tog jag studenten

Vi hade champangefrukost hos Johan, det regnade men var mysigt ändå

Efter en förmiddag i skolan rusade vi ut, först av alla, tjoohej!

Jag och caisa bar flaggan och var gladare än gladast

Sedan blev det en lastbilsfärd genom den blöta stan!

Jag hittade alla i parken med blommor och blad

Hela eftermiddagen var det gäster för hela slanten och jag öppnade paket och åt lax

Förfesten hos Emma ledde sedan till utekväll och massor av dans
det ledde också till en något seg dagen efter men man tar bara studenten en gång i livet så det var okej!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

5 kommentarer:

Pamie sa...

ÅH STORT GRATTIS på dig! Lite regn kan man väl stå ut med en sådan dag va?! ;)

Sv: Ah, de trasiga jeansen är min mans gamla som av sig själv gick sönder... jag gillar de! :D

Helgen har varit fin, trots all regn.
Hoppas allt är bra med dig!

jess sa...

kul kul kul kul kul! jag blir så avis! ;)

& bra, jag är inte ensam, tacK!
min helg var jättebra! speciellt i fredags, jag antar att din också vart kul? :)

Josefin Brorhed sa...

..fy fan va vi är bra! :)

Anonym sa...

grattis, grattis:)

Anonym sa...

jättehärliga bilder rar :D och jag kan förstå att du haft fullt upp hela helgen, det är rätt :D
jag har bara jobbat, så jag har vart rätt frånvarande också :>

http://legoliv.blogg.se