måndag 1 juni 2009

Persika

Peaches Geldof är har en stil som får mina ben att skaka




6 kommentarer:

Anonym sa...

ooh, den där mannen får gärna komma hem till mig, snygg och bra kläder, man smäter ju lite :>

oh, jag vill också se änglar och demoner, kanske ngn helg man är ledig, så mycke nu :>
ooh, alla låtar var sjukt bra med placebo. det var verkligen värt :D skall lägga upp lite bilder. kolla mit inlägg då jag träffade phoenix ;)

http://legoliv.blogg.se

cassi DA QUEEN sa...

sv; haha nej! dom är grymma =)

JESS sa...

åååh gud va roligt!!!!!! Jag vill också ta studenten nu, jag gör inte det först om 2 år, går bara i lilla ettan än sålänge, men men.. Det går väl fort! Va ska du göra nu efter du slutat då? :)

Erika sa...

Hon har snygg stil =)

Ha en fin dag!

Pamie sa...

inspirerande stil!

Sv: Tack, min helg har bestått av jobb... jobb och jobb. Pust! :P

Hoppas du hade dig en fin helg!

Kram

tvillingsjal. sa...

hon är snygg. och på sista bilden. det hjärtat hon har på armen, ett sådant skulle jag vilja ha. det tycker jag är vackert. enkelt och vackert!

rasen är en flat coated retriver. oh jag tycker om honom så mycket. och hundar överhuvudtaget. de är så rara!

hjärtan till dej.