måndag 15 juni 2009

Lilla trasdocka


Tatueringar är bland det finaste jag vet, det förstår inte riktigt min mamma som tycker att det är slöseri med pengar, det tycker inte jag. Jag tycker att det är vackert och personligt. Imorgon är det dags för min andra, det ska bli denna fina trasdocka på min fot. Texten ska jag en vacker dag tatuera in på andra foten så att allt makes sence. För det är tillägnat min mamma och pappa, det är dags för mig att flytta, till annan stad, ett annat liv men vart jag än vänder mig i världen så kommer det alltid finnas en plats hos mig hos dem, det är det finaste som finns att veta om. Så denna lilla söta trasdocka med väskor är jag och tatueringen är till mamma och pappa.
JAG LÄNGTAR TILLS IMON!

7 kommentarer:

Erika sa...

Vad spännande med tatoo, motivet ser jättefint ut!

caroline sa...

åh, du är med om så mycket spännande i livet nu hela tiden, vännen! GRATTIS till studenten, och grattis till flytten och allt! Jag hoppas allt har varit/är/blir alldeles fantastiskt bra, och som du verkligen vill :)

jess sa...

va gulligt! blir säket jättefint! :)

& tack! Ändar lite fram och tillbaka hela tiden men ;D

Nej, jag har inget sommarjobb tyvärr. Hade väl behövt men!

Anonym sa...

nej, lår tycker jag man skall hålla cleant, men gud, jag är verkligen sugen på att tatuera där nu, hehe. du har tid snart eller hur? :D

halsbandet är från hm, jag har ett i silver hemma, men köpte de för ca 1½ år sen :<

http://legoliv.blogg.se

tvillingsjal. sa...

åh jag ska tatuera mej någon gång. något enkelt, men som betyder mycket för mej. en mening. det ska jag.

angående peter pohl fick jag det kanske att låta mer än vad det var. men, jag fick tag i hans mejl adress och skickade ett personligt brev. jag fick ett underbart svar som jag kommer bära med mej för alltid.

kramar till dej min vän.

Malin sa...

åh, bilder!! den kommer bli (är) skitfin :*

svar; åh, vad fint. jag vill också tillägna någon en bokstav. argh, en pojke beställd!

hm, förra helgen då du var frånvarande gjorde jag en hel del (ovanligt nog). sov hos en kompis som också hade inflyttningsfest och så var jag med en annan kompis på söndagen. (nu lät det ju inte alls lika mycket ;__;).

och du tog studenten :D var det kul? (dum fråga)

Carolin Orädd sa...

Guud så roligt!! :D Måste visa en bild sen! ^^