lördag 30 januari 2010

MusInk


Låtar som...
Har gjort mig glad: Andy, you're a star - The Killers.
Har gjort mig ledsen: Closer - Kings of Leon.
Jag vill dansa till: Rome - Pheonix.
Jag vill dansa ännu mer till: Kom igen Lena - Håkan Hellström.
Lugnar ner mig: I Will Never Love You - SoKo
Jag lyssnar på för att bli pepp: Jag är en vampyr - Markus Krunegård.
Påminner om kärlek: About you now - Timo Räisänen.
Påminner om gamla tider: Samson - Regina Spektor.
Påminner om ångest: Crystalised - The XX.
Jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Worst Case Scenario - Laakso .
Är väldigt, väldigt bra: Thirteen - Elliott Smith .
Lyssnas på i ilska: Bring Your Machines - I Are Droid.
Jag lyssnar på när jag är kreativ: Very Loud - Shout Out Louds.
Påminner om sommardagar: California - The Kooks.
Påminner om våren: Kom - Lars Winnerbäck.
Påminner om en bra film: I Want You - Bob Dylan
Påminner om staden jag tycker om: Electric Feel - MGMT.
Jag lyssnade på när jag var 13: Ballroom Blitz - The Sweet.
Jag lyssnade på när jag var 15: Mannen i den vita hatten - Kent.
Jag lyssnade på när jag var 17: All Apologies - Nirvana.
Jag lyssnar på precis just nu: Who Needs Love - Razorlight.

7 kommentarer:

Fifi sa...

Ok, då ska jag göra det :)

Och jag tror jag snor den här listan!

Anonym sa...

Vilken fin tatuering - är det din?

Haha nej du är nog inte den enda som inte fastnat för The note book. Jag kan förstå att folk fastnar för den men jag kan också förstå varför folk INTE gör det.

Åh min helg har varit lagom trevlig. Jag har vart ute på IKEA (som alla andra Sundsvallsbor) idag och inhandlat lite tyger och Veggiepizza. (supergod OCH billig). IKEA-pizza, det låter gasnka B eller kanske C.

Hur har du haft det?

Kitty sa...

GUD vad cool den var! :)
Det gjorde du helt rätt i.. Ett jobb i CYpern som servitris på en restaurang, skulle vaerit grym att få det :)

Sandie sa...

Skojig lista =)

caroline sa...

Åh underbara du vilken tatuering! Så himla fantastisk. Är du lika nöjd som jag tycker att du borde vara? :)

Jag är hemkommen precis från ett helgäventyr till riga och tillbaka. Det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig, och det kan nog sammanfatta den här resan bättre än de flesta andra..! Men jag är hemma hel och redo för verkligheten igen!

ps. Skidor? Taggad?! Då är vi två!! Det är det enda som får plats i mitt huvud just nu.

Johanna sa...

Den där listan är så bra!

- Är lite sen med svar, men i helgen var jag bland annat på stan, kollade på hockeymatch och hade det allmänt skönt när min bästa vän sov över :) Vad gjorde du själv?

ROXANNE sa...

BÄST. SJUKT SNYGGT RAR :D