lördag 3 januari 2009

2008

…mest omvälvande förändring: Göra slut med min gamla pojk första gången i augusti för att man inser att man inte är kär längre och sedan inse att han inte är den rätta för en längre. Det mest omvälvande med det är att inse att man kan bli så himla lycklig med någon annan, lyckligare än någonsin!

…värsta misslyckande: Att jag inte
tog vara på tiden och gjorde det jag verkligen hade lust med, det ska det bli ändring på iår!

…lyckligaste ögonblick: Lyckliga frågor är alltid de svåraste frågorna men Göteborg med Bina och Håkan Hellström i Skandinavium i April gjorde mig galet lycklig!

…mest irriterande: Att pengar aldrig räcker till när man behöver dem!

…största bedrift: Min utställning på Stadsbiblioteket. Efter att bara fotat i lite över ett år och då få en utställning på en månad var hemskt fint och något jag är stolt över!

…nyttigaste lärdom: Vänner gör livet mycket lättare och händelser mycket lättare att ta sig igenom!

…finaste present: Mitt körkort!!! Jag har aldrig känt mig så fri

…mest minnesvärda resa: jag skulle med lätthet kunna säga L.A i somras för att inget slår en stor stad med massor utav folk men det säger jag inte för mitt hjärta började brinna för Barcelona, de trånga gatorna, den goda maten och all den vackra konsten.

…bästa bok: 1984, George Orwell, om du inte läser den (på engelska) kommer ditt liv inte bli fulländat. Det vet jag, nu!

…bästa tv-program/serie: 2008 var året då Carries skoberoende, Mirandas cyniska sida, Samanthas kärlek för sex och Charlottes tro på kärleken kom in i mitt liv för att stanna.

…musikaliska upptäckt: Sedan jag träffade min Indie-prins har jag upptäckt massor av fin musik. Jag skulle säga Bob Hund, Glasvegas och Her Majesty

…bästa konsertupplevelse: Håkan i April och Kent i Halmstad för att vi hamnade allra längst fram och jag nästan grät under Kevlarsjäl, det var stort!

…mest överskattade trend: Utsvägnda jeans

…mest underskattade trend: Spets coh skinnjackor. Spets för att allt blir fint med lite spets till och skinnjackor för att det ger mig små rysningar

…bästa köp: Macbooken, den är vit och gör mig aldrig besviken!

…finaste bild: Den finaste bilden jag vet som jag själv tagit är en bild på Alexandra, den är vacker och den har massor av röda blommor

…vackraste sms: jag vet att du behöver tid. Jag kommer vara här och mitt hjärta kommer att slå så hårt det bara kan för oss tills ditt hjärta är redo att hjälpa mitt.

…mest inspirerande: Nya platser, nya städer, nya människor och nya uppgifter

Nyårslöften:
Ingen dag är för oviktig för att inte ha klänning
träna, träna, träna

rita och fota mycket, mycket, mycket!

Gå min egen väg och flytta hemifrån

3 kommentarer:

Anonym sa...

Söto söto söto! Jag är stolt över dig!

Anonym sa...

Jag älskar den bilden du tagit på mig. Du skriver så fint =)

Anonym sa...

åh, göteborg och håkan måste måste måste göras om! :) pussis <3