torsdag 22 januari 2009

Flash Back

igår var en dålig dag, flash backs från gamla onda tiden. Jag är ganska känslig ibland, speciellt när det gäller kärlek, då dör jag lite och det gör lite ont ibland. Antar att lite kärleksspöken måste försvinna.
Det ända jag vill är att någon ska säga någon gång: Du betyder allt för mig, jag vill inte vara utan dig!
Det hade varit så vackert och alla kärleksspöken skulle vara borta för alltid!
idag ska bli en bra dag, jag har bestämt mig!

Det är tur att det finns serier som dessa, de gör att magkänslan blir lite lyckligare

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar; uh, ja gör det :> eller så gör du som jag & bara improviserar en riktigt värdelös videobloggning. så får läsarna någonting att skratta åt x> haha.

Anonym sa...

Jo jag vet. Jag ska verkligen försöka. Känns bara lite hopplöst just nu, jag vet ju inte ens vad jag ska säga. Men det ska gå. Det ska det. Tack!