torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton

min nyår blev hemskt underbar, det kan vara en av de bästa någonsin och jag var inte annat än lycklig hela kvällen!!!

min kväll började hos Mattias, min indie-prins, vi klädde oss fina och jag satte min rosett i håret för att man blir mycket lyckligare med rosetter i håret!

Han hade svart slips och jag hade röda naglar, flott värre!

Sedan åkte vi till Fröken Rosa, och åt en massa mat

Vi drack fina drinkar som gjorde oss snurriga och glada

Robin gjorde cigaretttricks

Och jag vandrade runt i JÄTTE höga skor som blänker så vackert

sedan sköt Felix raketer och vi hurrade på honom med höga hurrarop
När smällarna var slut och champagnen öppnad gick vi hem och dansade till massa gamla godingar och somnade i en liten säng på ovanvåningen klockan 6 imorse, för att det är så det ska vara!

Kom hem för en timme sedan och är trött i mina fötter och kropp, nu ska jag sova och vaknar inte förrän imorgon!

GOTT NYTT ÅR!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, jaa jag kan inte låta bli! tack :)
Jaa jag hade en supermysig och rolig nyår! MIddag med några vänner och sedan spel och raketer. Mycket lyckat fast vi bara var 4 pers :) vart din bra?

Anonym sa...

Jag tror inte det går att undkomma hardfeelings mellan mig och pontus tyvärr.. men jag har försökt i alla fall, mer kan jag inte göra!

Jodå mitt nyår var väldigt upp och ner men ändå väldigt lyckat:) ditt då? Och ja, du får fasiken ut och dansa mer så kan vi shakea ihop;)

Anonym sa...

låter som en väldigt väldigt mysig nyårsafton. Önskar jag också kunde få lov att fira så någon gång, nästa år kanske.

,puss

Anonym sa...

haha, låter som en kul nyår! :D
men var allt bra den med, lite rörig bara med ;) det gick allt :D hoppas du har fått en bra start på året :D

Josefin Brorhed sa...

det var jättemysigt, världens bästa nyårsafton.

tack för en underbar kväll och natt! <3

Anonym sa...

oh. min nyår var underbar. fint kväll med fina vänner. vad mer kan man begära?

och, hoppas ditt tvåtusennio blir underbart! du är vacker!

Anonym sa...

Åh vad trevligt det lät!! :)

Svar: Jag hade en jättefin nyårsafton, nästan alkoholfri, men gud vad kul vi hade i alla fall! Jag var med den finaste kompisen jag någonsin har haft, och de bästa från min släkt! Vi åt gott, myste, skrattade, fikade, spelade spel, dansade och kollade på raketer såklart! :)