söndag 11 januari 2009

Saturday night

Under några kvällspromenader har jag fått en ny vän, han följer med en bit och stryker sig mot benet. Han är så himla fin följeslagare på nätterna så i min värld får han heta Lotus. Lotus är en god vän nu för tiden.


Kvällspromenaden ledde in till stan och Caisas lägenhet. Där spelades guitarhero och jag tror jag åt den godaste lilla chokladbiten någonsin!


halv två tog jag och indie-prinsen bussen hem till honom
Det var en trevlig liten kväll och natt

/Sofia

8 kommentarer:

Anonym sa...

gick du till stan människa? :O puss

Anonym sa...

Tack detsamma :)

Anonym sa...

TACK SÖTE! :* polaroid gör mig också lycklig. mihihi. fin blogg by the way!

Anonym sa...

det är inget program utan egentligen en fototeknik som kräver ett speciellt objektiv. men! man kan också fuska sig till effekten med photoshop, vilket jag gjort. det finns en länk till en guide i inlägget :)

Anonym sa...

vabra! Gud va jag ser fram emot att åka dit! :)
& jag åker på onsdag nästa vecka :)

Sov sött!

Anonym sa...

snygg blogg du har! :)

Anonym sa...

jag har liknanade liten vän som strycker runt mina ben när jag kommer hem. ränner omkring runt husen i mitt område och bara är. söt filur är han. olof har jag döpt honom till!

och ja! det är min bild. (:

miljoner kramar!

Anonym sa...

Vad gulligt med din lilla följeslagare, det är hemskt mysigt när en liten katt kommer fram.