söndag 18 januari 2009

Days in music

Min lilla helg i låtar:

Fredag:
Kings of Leon - Cold Desert
Så sammanfattar jag skoldagen

The Killers - Joy Ride
Så skulle jag vilja säga att eftermiddagen hos min goda vän Marcus var. Vi satt i den nya fina lägenheten och åt kanelbullar och drack saft. Han berättade roliga historier så att jag skrattade tills jag fick ont i magen. Då och då packades det upp lådor och vi tittade på gamla minnen, det var mysigt och jag kände mig lycklig i hela magen för att han är en så fin vän nu.

Mando Diao - Wildfire
Jag och Emma åt massor av mat på kvällen, vi fick ont i magen och la oss i min säng under täcket. Sedan blev Emma trött så jag körde henne de 300 meterna hem. That's what friends do, dom dödar isbjörnar för varandra

Lördag:
SoKo - I will never love you
Jag åkte in till stan på förmiddagen och hittade den mest fantastiska datorväskan. Den är röd, som allt annat jag tycker om coh ska följa med mig till stockholm imorgon.

Motoboy - Young Love
Kvällen spenderades hos Indie-prinsen. Det är svårt att inte vara jätte kär i honom. Det blev mycket pussar, film och promenader som alltid. Jag tycker om det och jag tycker om honom när han röker sina cigaretter i sin svarta skinnjacka, då är han så där extra fin.

Söndag:
Lykke Li - I'm good, I'm gone
Jag åkte hem och bytte kläder, sedan bar det av till träning. Nu har jag ätit scones och druckit te. Det är det godaste jag vet!

Imorgon åker jag till stockholm för att jobba lite!

Puss!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tack så mycket, kul att du gillar den :) Även att Kings of Leon är kung! Ha en trevlig kväll. / Marie

Anonym sa...

Så himla härligt sätt att beskriva helgen!! det verkar som du haft helt underbara dagar vännern!

Skidhelgen var hur bra som helst. Snö, marschmallows, och så skidåkningen då förstås. Mer begär jag inte!

Anonym sa...

Tack för omedvetna låttips!
Vad blir det för jobb imorgon?

Anonym sa...

haha då är vi 2 ;)

& Jag köpte det på glitter, men det kanske inte finns kvar nu men ...
Ha en bra dag! :D

Anonym sa...

låter som en toppenhelg. lycka till i stockholm vännen. puss

Anonym sa...

Svar; uh, verkar som om att du haft en toppenhelg du :*
min helg var väl sådär; kunde ha varit roligare! himla mycket roligare.

Gör en videoblogg vetja :* kul! Även om den kanske inte blir lika fin som min (ironi)

Masage är supermys :*

Anonym sa...

"Thats what friends do, dom dödar isbjörnar för varandra". Det var typ det sötaste jag läst på år och dagar!

Anonym sa...

Jag bara måste fråga, är det marcus, marcus som jag tror det är? I så fall är jag grymt avundsjuk på er att ni klarar av att umgås.

Jag och pontus pratar ännu inte.

Anonym sa...

muuusik! otroligt bra. och din blogg, gör mej lycklig!