torsdag 15 januari 2009

words to tell


Min pojk gav mig ett halsband i måndags, det är det bästa halsbandet jag vet
För någon dag sedan hittade jag en gammal text, den var så fin:

Ingen har någonsin älskat som jag
kanske är det därför jag aldrig känt mig älskad som du

Jag säger; ingen kan älska dig som jag
svaret blir; du är allt bra fin du

Jag säger; ingen kan vara lyckligare än jag
svaret blir; vad bra att du är lycklig nu

Mina ord räcker aldrig till för att du ska älska mig som jag
Jag kommer antagligen aldrig bli lika älskad av dig som du är av mig nu


Det gör ont, men kanske helt sant!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Haha jag gör om hela tiden! :P Fint halsband förresten :)

Anonym sa...

Fin text, lite svår att tyda först bara;)

Vi har ännu inte pratat med varandra. Trots att vi går i samma klass.

Anonym sa...

snyggt halsband! :D
Jag har också ett lite liknande fasst det ser ut som hörlurar som hänger :) också silver, det är snyggast ;)

Josefin Brorhed sa...

haha texten blev ju som jan alltid tjatar om :P

Anonym sa...

vilken mysig blogg !

Anonym sa...

ord är vackrast i världen! och oh vad jag tycker bra om dej!