måndag 12 januari 2009

Fuck You


Idag satte jag på mig pojkvännens t-shirt "Bad man"
att ha pojkvän betyder en helt ny garderob
det är ju helt underbart och jag kanske behåller denna ett tag, men det tycker jag vi håller tyst om!
Puss min indie-prins på vår en månaders dag :) <3
På vår dag ska vi lyssna på
Bob Hund - Det skulle vara lätt för mig att säga jag inte hittar hem
Kings of Leon - Use Somebody
Glasvegas - Geraldine
Her Majesty - Nobody
I Are Droid - Before the Fall
The Killers - A Dustland Fairytale

Det kommer bli en vacker dag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

snyggggttt
duärsnyggg

Anonym sa...

Haha, ja visst är det. Skor och väskor. Underbart.

Anonym sa...

Eller hur. Tillbaka till skolan och man faller in i de gamla spåren direkt nästan. Usch. Hoppas du haft en härlig helg i alla fall:)

Jadu, imorgon blir första gången vi ses så det kommer bli spännande!

Anonym sa...

thx :)

Anonym sa...

Varsegod söte. Mja ganska mycket, kan man väl säga. Fotar så fort jag får tillfället. Eller helt ärligt så har jag med mig kameran överallt. Den är ungefär som en pojkvän för mig. Haha! Dudå? :)

Anonym sa...

det finns en länk till en guide i det här inlägget: http://drate.blogg.se/2009/january/tilt-shift.html

hoppas det är till någon hjälp :)

Anonym sa...

Tack och desamma, gillade hela stilrenheten på din blogg.

Anonym sa...

Svar; haha :* fast alltså, jag är van att folk frågor om jag går estet, vet inte riktigt hur jag ska ta det bara. men jag antar att du menade det som något positivt :>

jo, design är estetiskt :* men det är nice med estetiskt!

SNYGG t-shirt!!

Anonym sa...

Snyggt rött hår du har!

Anonym sa...

Fin flicka i fin tröja! Älskar dens underbart härliga barnsliga kaxighet!