söndag 9 augusti 2009

Chicago, Dag 3

Dag 2 försvann i regn, shopping och ett långt starbucks besök där jag mötte Chris. Men däremot dag 3 (igår) sken solen och jag gick på fotogalleri och tittade på vackra bilder.

Sedan gick jag och mötte Chris.

Låt mig presentera denna unge herre. Chris Anderson, skådespelare och studerande från Chicago. Han och jag dansar runt på stan och pratar musik och filmer som "into the wild." The guy is awesome helt enkelt!

Vi gick på Sushi restaurang och år massor av sushi, bokstavligttalat ett helt berg
Sedan skulle Chris iväg och spela sin roll så jag vände hemmåt igen!
Chicago är fin fint, och idag (dag 4) ska jag till konstmuseét och sedan till Lincon Park och titta på Chris teater tror jag. Solen skiner, jag måste ut!
Puss!



2 kommentarer:

linda sa...

sv: jag vet inte riktigt, det pendlar mellan att jag har panik över det till att det känns ganska trevligt. men det fixar sig nog. :) vart var det du skulle flytta?

Anonym sa...

jag vill också utomlands nu :>
och var ej orolig gumman, allt blir bra, man måste vara lite ledsen för att sen bli ännu lyckligare :>

http://legoliv.blogg.se