måndag 31 augusti 2009

Home, sweet home

Nu har jag flyttat på riktigt och såhär bor jag:

Matbordet med svart/vita tavlor huller om buller på väggen

Och en mysig soffa, när du ser på tv tittar monroe och dean med dig

Min hylla med Murakami böcker, Diana kamera och skivor

Klänningarna har fått en fin plats att hänga på

De hänger med alla mina andra kläder i klädkammaren!
Jag trivs här, det är mysigt och fint med alla fina saker jag behöver

Imon är en ny dag på konstvetenskapen, jag har massa nya planer i veckan!
LUND ÄR GRYMT!

8 kommentarer:

rebecka sa...

Tack!:) din var söt också:)

simone sa...

Sv: Tack så mycket! :) Jäklar, cool inredning där! :D

emma__8@hotmail.com sa...

snart kommer jag och hälsar på!!!! Det är tomt här utan dig

per sa...

kul att jag lyckades skriva min mejl som namn, höhöhö

caroline sa...

åh, så himla himla fint! och vad glad jag blir för din skull att du kommit i ordning så mycket och redan hunnit fixa så mycket planer inför framtiden :) Du ska se att den läker såren, så småning om.

JA JA JA, jag tror hösten kommer bli så braaaa! Egentligen inga jätteplaner, men jag känner på mig att det kommer bli fint. Åker till New york i oktober, längtar så jag kan smälla av. Annars bara mysa runt, fika i tjocka koftor, promenera i löv som frasar och andas vit dimma på morgonen :) Så som det ska vara! Hur blir hösten i Lund?
Kram på dig vännen

Carro sa...

Ack så tjusigt du bor ! =)

Sandie sa...

Ser ju jäkligt bra ut för att vara en studentlägenhet om det nu är det? Lund är ju grymt i överlag dock =)

emilia sa...

Vad fint du har det!!